אורחות חיים: בית, חורף 2012

אורחות חיים: בית, חורף 2012

בחורף 2012, עוד בחו"ל ועד קצת לאחר החזרה, תוך כדי שאנחנו מפנימים שבכליל הקהילה שאנחנו מחפשים לא נמצאת, התחלנו עפרה ואני, שוב בפעם המי יודע כמה, להעלות את כל האפשרויות, ולנסות לזהות באמצעות כלי הפרמקלצ'ר כיווני המשך למחקר.

[magny image="http://www.permaculche.com/wp-content/uploads/2014/10/חורף-2012בית.jpg" title="אורחות חיים: בית, חורף 2012" description="" align="right" click="1" scroll_zoom="1" small_image="" canvas_mode="1" maxwidth="925px" zoom="2.5" dia="400px" skin="new-im-frame-photo,new-title-below,new-description-off,new-slider-below,new-im-magnifier-light" ]

כדי לנסות להצליח ממרחק לנתח באופן אובייקטיבי (בהנחה שאחר-כך גם יבוא האופן הסובייקטיבי ויאזן אותו), בחרנו לנסח קריטריונים ועדיפויות, כבסיס להבנה מה יותר חשוב לנו בחיפוש אחר מקום לבית שלנו, לקהילה, בקובץ הpdf הזה. בתחילה עשינו רשימה של קריטריונים, אז כל אחד בחר מספר חשיבות בין 1-10 שמבחינתו אותו היגד מייצג, ואז כדי לקבל את השקלול עשינו ממוצע בין שנינו. כך קיבלנו את הרשימה הבאה. הניקוד בסוגריים ליד ההיגדים מייצג את החשיבות הממוצעת. כחלק מאותו מחקר מקדים ערכתי מחקר בנושא זיהום האוויר בטבעון, שפורסם כאן – מי מזהם את האוויר שלי?

Post By אסף צ'רטקוף (207 Posts)

היה במסע הזה הכל. רגעים של כפירה מעורבבים עם זיקוקים של הארה. נקודת ההתחלה הייתה ידועה אך הסיום (כמו תמיד) אינו ידוע, רק מורגש, מציץ לרגע ואז שוב נעלם, מזכיר שסופים הם רק אשלייה של הדמיון.

In this journey, i had it all. Moments of disbelief, mixed with flares of enlightment. The starting point was known but the ending (as always) was not, only felt, glancing for a moment, and then vanish again, as a remainder that ends are only figments of our imagination.

Website: → אספצ'ה עושה פרמקלצ'ר

Connect