מאמר (בידיים): הערכה של צריכת חשמל

(בידיים): הערכה של צריכת חשמל, 3.3.10

מאמר (בידיים): הערכה של צריכת חשמללדעת מה היא צריכת החשמל שלך, ומה הם הגורמים המשפיעים עליה ביותר, זהו שלב ראשון וחשוב בדרך לחסכון באנרגיה. הערכה של צריכת החשמל שלנו עוזרת להבין כמה צורכת כל פעולה שלנו, ועוזרת לראות היכן ניתן לקצץ. בנוסף, כאשר בונים מערכת חשמל מנותקת מהרשת (Off grid), הערכת הצריכה היא חיונית על מנת להעריך את גודל המערכת שיש לבנות, כך שתספק לפחות את הצריכה שלנו ונצליח לשמור על תקינות המערכת לאורך זמן. מערכות חשמל כאלו לא נפוצות בארץ, כיוון שרובה ככולה מרושתת ע”י חברת חשמל, וכן עקב חוסר בידע טכני ובידע חוקי בנושא. ניתן למצוא מערכות כאלו בעיקר באזורים מרוחקים ובחוות בודדים.

למאמר באתר בידיים

Post By אסף צ'רטקוף (207 Posts)

היה במסע הזה הכל. רגעים של כפירה מעורבבים עם זיקוקים של הארה. נקודת ההתחלה הייתה ידועה אך הסיום (כמו תמיד) אינו ידוע, רק מורגש, מציץ לרגע ואז שוב נעלם, מזכיר שסופים הם רק אשלייה של הדמיון.

In this journey, i had it all. Moments of disbelief, mixed with flares of enlightment. The starting point was known but the ending (as always) was not, only felt, glancing for a moment, and then vanish again, as a remainder that ends are only figments of our imagination.

Website: → אספצ'ה עושה פרמקלצ'ר

Connect