מטרה פרטה לביוצ'אר, הסיפור המלא

מטרה פרטה לביוצ'אר, הסיפור המלא

האם יש לנו מה ללמוד מהמסורת החקלאית העתיקה של האינדיאנים באגן האמזוניה? האם טרה פרטה מתגלה כמערכת מקיימת לניהול משאבים? העובדה שטרה פרטה שימשה לעיתים עשרות ומאות של שנים ברציפות, ושהיא מצליחה להמשיך להחזיק במבנה ובפוריות שלה לאורך מאות שנים לאחר הנטישה ועד ימינו, מעיד על כך שהיא בת-קיימא. אבל מה זה בעצם טרה פרטה?

טקסט זה הינו חלק מעבודת מחקר סמינריונית אותה ביצעתי השנה. עבורי היא ענתה על הרבה שאלות לגבי ביוצ'אר, וניפצה הרבה אמונות שווא. זהו חלק א'. נקרא לו פרה-ביוצ'אר. חלק ב' יספר על הביוצ'אר בעת המודרנית, בחלק ג' אספר על המחקר שלי ומסקנות (מעניינות) שהסקתי ממנו, בעיקר עבור אנשי פרמקלצ'ר, ובחלק ד' אספר לכם איך מכינים ביוצ'אר. נא להתאזר בסבלנות. ונתחיל בהתחלה.

לחלק א', חלק ב', וחלק ג' באתר בידיים, ולעבודה המלאה

זהו תיעוד של הרפרט לסמינריון, ובו אני בעצם מדבר על המחקר, עד לפני שלב ניתוח התוצאות הסופי. למי שמעדיף סרטון במקום טקסט, אז הנה.

Post By אסף צ'רטקוף (207 Posts)

היה במסע הזה הכל. רגעים של כפירה מעורבבים עם זיקוקים של הארה. נקודת ההתחלה הייתה ידועה אך הסיום (כמו תמיד) אינו ידוע, רק מורגש, מציץ לרגע ואז שוב נעלם, מזכיר שסופים הם רק אשלייה של הדמיון.

In this journey, i had it all. Moments of disbelief, mixed with flares of enlightment. The starting point was known but the ending (as always) was not, only felt, glancing for a moment, and then vanish again, as a remainder that ends are only figments of our imagination.

Website: → אספצ'ה עושה פרמקלצ'ר

Connect