לאחר פגישה עם מוקי, 5.10.12

מצאנו מקום לסדנא, 5.10.12

שיחה עם אורן אזרי מהלימודים, שעובד בגן הבוטני באורנים (בפאתי טבעון) גרמה לנו להבין שייתכן ומוקי גרוס, מנהלת הגן, תרצה לאמץ את הפרוייקט. בשיחת הטלפון מוקי התלהבה מאוד, וכבר שבוע אחרי הגענו לפגישה. הבנו בדיעבד שאכן ניראות ווירטואלית עשתה את ההבדל, אבל לא זו של הסדנא, אלא זו של בידיים, שמוקי הכירה והעריכה. מפת החשיבה שלעיל הנה תוצאה של הפגישה עם מוקי שבה התחלנו לעבוד על ההסכם הכלכלי בינינו לאורנים, ועל הלו"ז להקמת הסדנא – מה, איך ומתי.

[magny image="http://www.permaculche.com/wp-content/uploads/2014/10/5.10.12.jpg" title="פגישה עם מוקי, 5.10.12 " description="" align="right" click="1" scroll_zoom="1" small_image="" canvas_mode="1" maxwidth="925px" zoom="2.5" dia="400px" skin="new-im-frame-photo,new-title-below,new-description-off,new-slider-below,new-im-magnifier-light" ]

 

Post By אסף צ'רטקוף (207 Posts)

היה במסע הזה הכל. רגעים של כפירה מעורבבים עם זיקוקים של הארה. נקודת ההתחלה הייתה ידועה אך הסיום (כמו תמיד) אינו ידוע, רק מורגש, מציץ לרגע ואז שוב נעלם, מזכיר שסופים הם רק אשלייה של הדמיון.

In this journey, i had it all. Moments of disbelief, mixed with flares of enlightment. The starting point was known but the ending (as always) was not, only felt, glancing for a moment, and then vanish again, as a remainder that ends are only figments of our imagination.

Website: → אספצ'ה עושה פרמקלצ'ר

Connect