סיכום שליש, תם ולא נשלם - 16.12.14

סיכום שליש, תם ולא נשלם – 16.12.14

לאחר שכמעט שליש עבר, אפשר לומר שהמסע המעניין הזה בהחלט מצדיק את עצמו. יש עוד הרבה מה לעשות, ואיך לשפר, אך מאמצע ההרצה הראשונה, סיכום השליש מעיד על כך שעומק המחשבה והתכנון של הקורס עצמו מורגש. כמובן שצריך פרספקטיבה רחבה, מול קורסים אחרים, ולאורך זמן. אבל, היי… גם עד לכאן היה אפשר להגיע אחרת, ואנחנו דווקא מחוזקים ומסתקרנים לאן זה עוד ייקח אותנו.

[magny image="http://www.permaculche.com/wp-content/uploads/2015/04/סיכום-שליש.jpg" title="" description="" align="right" click="1" scroll_zoom="1" small_image="" canvas_mode="1" maxwidth="925px" zoom="2.5" dia="400px" skin="new-im-frame-photo,new-title-below,new-description-off,new-slider-below,new-im-magnifier-light" ]

Post By אסף צ'רטקוף (207 Posts)

היה במסע הזה הכל. רגעים של כפירה מעורבבים עם זיקוקים של הארה. נקודת ההתחלה הייתה ידועה אך הסיום (כמו תמיד) אינו ידוע, רק מורגש, מציץ לרגע ואז שוב נעלם, מזכיר שסופים הם רק אשלייה של הדמיון.

In this journey, i had it all. Moments of disbelief, mixed with flares of enlightment. The starting point was known but the ending (as always) was not, only felt, glancing for a moment, and then vanish again, as a remainder that ends are only figments of our imagination.

Website: → אספצ'ה עושה פרמקלצ'ר

Connect