בין אינטליגנציה רגשית לאינטליגנציה אקולוגית

סמינריון בחינוך: הקשר בין אינטליגנציה רגשית לאינטליגנציה אקולוגית

שוב, כחלק מחובותי האקדמיות על מנת לסיים את התואר הראשון בהוראת הביולוגיה והמדעים, נדרשתי למחקר סמינריוני בחינוך, כשהקורס עסק באינטליגנציה רגשית. החלטתי, כאמור, לחבר אותו לתחום העניין שלי, ועל כן חקרתי את הקונספט הצעיר והלא מגובש שנקרא "אינטליגנציה אקולוגית" ביחס לאינטליגנציה רגשית. את המחקר ערכתי על שתי הכיתות אותם ליוויתי בהתנסות.

עבודה זו גרמה לי לחשוב רבות על מחקר בעולם הפרמקלצ'ר בכלל, ועל הרעיונות של האינטליגנציה הרגשית והאקולוגית בהקשר לפרמקלצ'ר בפרט. עבודה זו היא אולי תחילתה של מחקר שהתחלתי לשרטט בראשי אודות אינטליגנציה אקולוגית, פוליטיקה ופרמקלצ'ר, ובכל מקרה היא כבר השפיעה במידה רבה על קורס הפרמקלצ'ר אותו פיתחתי זמן רב והתחלתי ללמד פחות משבועיים מיום הגשת הסמינריון.

להורדה: "הקשר בין אינטיליגנציה רגשית לאינטליגנציה אקולוגית"

Post By אסף צ'רטקוף (207 Posts)

היה במסע הזה הכל. רגעים של כפירה מעורבבים עם זיקוקים של הארה. נקודת ההתחלה הייתה ידועה אך הסיום (כמו תמיד) אינו ידוע, רק מורגש, מציץ לרגע ואז שוב נעלם, מזכיר שסופים הם רק אשלייה של הדמיון.

In this journey, i had it all. Moments of disbelief, mixed with flares of enlightment. The starting point was known but the ending (as always) was not, only felt, glancing for a moment, and then vanish again, as a remainder that ends are only figments of our imagination.

Website: → אספצ'ה עושה פרמקלצ'ר

Connect