מה יש לפרמקלצ'ר לומר על ניהול זמן?

אורחות חיים: ניהול זמן, אביב 2012

ניהול זמן הוא נושא מאוד מורכב אצלי. "לעבוד תחת לחץ" זה דפוס אישי שאני לא מצליח להשתחרר ממנו. לכן היה לי חשוב לנסות ולתכנן מערכת לניהול זמן.

[magny image="http://www.permaculche.com/wp-content/uploads/2014/10/אביב-2012.jpg" title="אורחות חיים וניהול זמן, אביב 2012" description="" align="right" click="1" scroll_zoom="1" small_image="" canvas_mode="1" maxwidth="925px" zoom="2.5" dia="400px" skin="new-im-frame-photo,new-title-below,new-description-off,new-slider-below,new-im-magnifier-light" ]

תיעוד נוסף של המערכת המתוארת כאן והרציונאלי מאחוריה אפשר לראות כאן, במאמר שכתבתי אודות הנושא בבידיים "מה לפרמקלצ'ר יש לומר על ניהול זמן (חלק א')?" בו אני מסביר על האלטרואיזם המשולש של אודום ואיך הוא קשור לניהול זמן.

Post By אסף צ'רטקוף (207 Posts)

היה במסע הזה הכל. רגעים של כפירה מעורבבים עם זיקוקים של הארה. נקודת ההתחלה הייתה ידועה אך הסיום (כמו תמיד) אינו ידוע, רק מורגש, מציץ לרגע ואז שוב נעלם, מזכיר שסופים הם רק אשלייה של הדמיון.

In this journey, i had it all. Moments of disbelief, mixed with flares of enlightment. The starting point was known but the ending (as always) was not, only felt, glancing for a moment, and then vanish again, as a remainder that ends are only figments of our imagination.

Website: → אספצ'ה עושה פרמקלצ'ר

Connect