פרנסה נאותה, גלגולי אנרגיה במערכת, מאי 2013

פרנסה נאותה: גלגולי אנרגיה במערכת, מאי 2013

בזכות (או בגלל) העבודה המתוקשרת שלי, בעיקר בבידיים, אך גם סביב הסדנא הקהילתית לקיימות ועוד, קיבלתי (ועודני מקבל) פניות רבות לייעוץ והצעות עבודה שונות לסדנאות, ליווי והדרכה ופיתוח פרוייקטים שונים, חלקם הגדול בתחילת דרכם וללא משאבים. החוויה הכללית הייתה שהמון אנרגיה זורמת לעברי מכל הכיוונים, ואני שהחלטתי להתמקד במספר מצומצם של פרוייקטים על מנת להביא אותם לכדי מיצוי, התבלבלתי חדשות לבקרים בכל פעם שהצעה מפתה אחרת עלתה על השולחן.

לפיכך, החלטתי שעלי למצוא דרך להמשיך לגלגל את האנרגיה. ההחלטה הזאת דורשת ממני לקבל את העובדה שלא אני אהיה זה שלוקח את העשייה הזאת ומגשים אותה, ועל כן גם לא ממצה אותה מהבחינה הפיננסית.

[magny image="http://www.permaculche.com/wp-content/uploads/2014/10/פרנסה-נאותה-גלגולי-אנרגיה-במערכת-מאי-2013.jpg" title="פרנסה נאותה, גלגולי אנרגיה במערכת, מאי 2013" description="" align="right" click="1" scroll_zoom="1" small_image="" canvas_mode="1" maxwidth="925px" zoom="2.5" dia="400px" skin="new-im-frame-photo,new-title-below,new-description-off,new-slider-below,new-im-magnifier-light" ]

אני עדיין משתדל לתרגל את ההעברה הזאת הלאה, מתוך אמונה שהיותי צומת מרכזי בעולם זה אני מקבל חזרה את האנרגיה שגלגלתי בדרכים עקיפות.

Post By אסף צ'רטקוף (207 Posts)

היה במסע הזה הכל. רגעים של כפירה מעורבבים עם זיקוקים של הארה. נקודת ההתחלה הייתה ידועה אך הסיום (כמו תמיד) אינו ידוע, רק מורגש, מציץ לרגע ואז שוב נעלם, מזכיר שסופים הם רק אשלייה של הדמיון.

In this journey, i had it all. Moments of disbelief, mixed with flares of enlightment. The starting point was known but the ending (as always) was not, only felt, glancing for a moment, and then vanish again, as a remainder that ends are only figments of our imagination.

Website: → אספצ'ה עושה פרמקלצ'ר

Connect